می تواند به بیماران نفروپاتی دیابتی هندوانه
نوشته شده توسط : sjzkidneyhospital

می تواند به بیماران نفروپاتی دیابتی هندوانه

برای بیماران مبتلا به دیابت، بسیاری از چیزهایی را که نمی تواند غذا خوردن وجود دارد. همچنین، برای بیماران مبتلا به بیماری های کلیوی، بسیاری از مواد غذایی هستند مجاز به گرفتن. سپس، می تواند بیماران نفروپاتی دیابتی هندوانه؟

هندوانه میوه مشترک در تابستان است. این شامل چربی و کلسترول است. این میوه سرشار از آب، ویتامین، اسید اسکوربیک و دیگر مواد مفید است. همچنین، می تواند اثرات کاهش ورم های افزایش ادرار می شود. اما، آن است که قادر برای بیماران نفروپاتی دیابتی به هندوانه؟

آیا بیماران می توانند هندوانه غذا خوردن و یا بر موارد فیزیکی بیماران بستگی دارد.

اگر بیماران در هیچ نیاز به دیالیز است، و آنها را دچار مشکل با تورم ندارد، بیماران می توانند هندوانه دارند. علاوه بر این، آنها می توانند هندوانه سرد که ممکن است به بیماری های منجر نمی شود.

اگر بیماران دچار تورم، اما دیالیز شروع نمی کنند، آنها بهتر به هندوانه بسیار نیست. تورم ما نشان می دهد می آب اضافی بدن آنچه که باید فرم توسط کلیه از مطالعه حذف شدند در بدن محفوظ است. برای بیماران نفروپاتی دیابتی، داشتن مقدار زیادی از هندوانه به معنی بیماران یک مقدار بالا از مصرف آب. است که می گویند، ادم از بیماران جدی خواهد بود، و آن را می افزاید بار کلیه.

اگر بیماران تحت دیالیز است، هندوانه محدود است.

در همین حال، مصرف هندوانه است از شرایط بیماری بیماران است. بنابراین، نفروپاتی دیابتی باید به یک مشاوره با یک متخصص کلیه مطمئن شوید که چه مقدار هندوانه آنها مصرف.

اگر شما می خواهید برای به دست آوردن اطلاعات بیشتر در مورد مصرف هندوانه و یا رژیم غذایی و درمان به نفروپاتی دیابتی، لطفا پیام زیر ترک و یا ارسال گزارش آزمایشگاه خود را به ایمیل / واتساپ ما است. ما شرایط بیماری خود را تجزیه و تحلیل و پاسخ شما در اسرع وقت.

پست الکترونیک: sjzkidneyhospital@hotmail.com

واتساپ: +8618633865632





:: بازدید از این مطلب : 64
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 26 فروردين 1396 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: